بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


احتمالا ايمان مبعلي بايد یکی از خريدهاي نيم فصل استقلال دانست.

http://axgig.com/images/85443430914064925029.jpg

مبعلي اكنون در حال فراهم كردن پولي است كه باشگاهش خواسته و يا قصد دارد ظرف روزهاي آتي اين مبلغ را تهيه كند و به حساب باشگاهش بريزد تا دوباره به استقلال تهران ملحق بشود.
مبعلي بخشي از اين پول را از دستمزدي كه باشگاه خوزستاني برايش در نظر گرفته بود، تامين كرده و بخشي ديگر را از پس اندازش مي‌دهد تا هم استقلال از خلأ هافبك بازيساز در نيم فصل دوم مصون بماند و هم خودش شانس بازي در جام جهاني را داشته باشد. مبعلي به احتمال زياد ظرف امروز، فردا به استقلال ملحق مي‌شود.
بزرگترین پیروزی:
هر چقدر میگوییم این استقلال خوزستان فقط نام استقلال را با خود یدک میکشد و نباید از خانواده استنقلالی ها به حساب بیایید،باز هم یک عده کاسه داغتر از آش میشوند و فکر می کنند ما با آبیدلان واقعی خوزستان مشکل داریم!
استقلال در خوزستان فقط استقلال اهواز این تیم ریشه دار و پر هوادار می باشد که بنا بر دلایل مختلف با مشکلاتی که برای شفیعی زاده ها بوجود آوردند،فعلا مجبور هستند از راه دور اداره بشوند.
تیم هم خانواده ما استقلال اهوازیست که مدیر عاملش  چندین بار حتی درکوران مسابقات به برادر بزرگترش کمک کرده است .استقلال اهواز از مربی بگیرید تا بازیکن دو دستی تقدیم تیم محبوب تهرانی کرده است.البته این تامل و کمک ها دو طرفه بوده و از سوی استقلالی های تهرانی نیز بارها بازیکنان و مربیان مختلفی برای هدایت و بازی در این تیم حضور بهم رسانده اند.
ما انتظار نداریم بخاطر قوی شدن تیم محبوبمان استقلال خوزستان تضعیف بشود!اما وقتی خود بازیکن بنا به دلایل مختلف دوست دارد در تهران به فوتبالش ادامه دهد و اینگونه برای جور کردن مبلغ رضایت نامه اش تلاش کند،باید یک مقدار از سوی باشگاه خوزستانی با ایمان مبلعی راه آمده شود!
تلنگر:ممنون آقای ویسی بخاطر کمک های که قول داده بودید به امیر قلعه نویی بکنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 9 / 1392برچسب:استقلال,فصل نقل و انتقالات,ایمان مبعلی,استقلال خوزستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com